Sunday, January 26, 2014

Femme Fatale - Dark Angel (Exclusive to Norway Nails)



Dette er Femme Fatale - Dark Angel. Den er exclusive hos Norway Nails og er en dusty grå/lilla med linear holo. Vanskelig å få bra bilder sadly. Holo-effekten er veldig flott, men kamera ville ikke fange fargespekteret. Anbefaler dere å sjekke ut andre swatches av denne for mine bilder viser ikke hele bildet, so to speak.


 Skal jeg trekke frem en ting jeg virkelig ble imponert over, er det kvaliteten på selve lakken. Virkelig outstanding. Den glir på som en drøm og er en 1 til 2 coater. Jeg hadde denne på i 2-3 dager og den var like fin. Den sitter virkelig jævlig bra. Høy kvalitet til indie å være.
Her ser dere litt av den fine holo-effekten.
 Det er en nedtonet lakk, helt klart perfekt for jobb eller de av dere som foretrekker lakker som ikke er in your face. En litt mere moden lakk, rett og slett. Igjen, jeg må bare få skryte av kvaliteten på denne. Vel verdt pengene.

Denne kan du kun kjøpe hos Norway Nails, og den er for tiden utsolgt. Stalk that shit!
Bruk Batcheeba10 for 10%

Koster: 159,-
Vegan, 3-free, no animal testing.
Inneholder 12 ml.



No comments:

Post a Comment