Saturday, January 25, 2014

Jindie Nails.

 Denne skulle jeg lissom ha kjøpt for lenge siden, da den kom ut. Har utsatt det til nå, og jeg er nuh en glad lakkoman jeg har den i samlingen. Jindie Nails hadde konkuranse om hva denne skulle hete om mitt obskure forslag, som jeg ikke husker engang, ble altså ikke valgt. Det var helt sikkert noe ala "My insides are violet." Helt sikkert. Men navnet ble altså A History Of Violets. *zzzz* Bildene er ikke all verden, men such is life:


 En flaske stappfull av glitter i klar base, holo sirkler, firkanter, hex.....you name it. Litt av alt, i ulike toner av lilla:

 " It has a mix of white, periwinkle, lilac, lavender, wine, opaque matte burgundy, opaque matte light purple, opaque matte dark purple hex, dots, stars, short bars (just a few), squares plus intense purple & silver shimmer throughout."  
 Denne krever litt fisking og bruk dabbing-metoden for å få et jevnt resultat. Pensel er god, det er masse glitter i flasken og ikke taco-glitter what so ever. Jeg hadde et strøk Gelous over denne, plus et strøk HK siden jeg driver å tester den om dagen. Jeg kjente fortsatt tekstur og Seche Vite hadde fjernet all tekstur uten tvil.
Du vil få en helt annen look over en mørk base, jeg har OPI - Ski slope sweetie som base på bildene.

Kan kjøpes via Norway Nails eller de ulike retailers. 
Brukt Batcheeba10 for 10% om du shopper hos Norway nails!

No comments:

Post a Comment