Friday, September 17, 2010

IsaDora - Graffiti Nails

Oppdatert, også med nye bilder:

Fine Linn tipset meg om IsaDora - Graffiti Nails. Whaaat?!
Det hadde ikke jeg fått med meg! Jeg sitter med nesen dybt begravet i OPI, Nubar, China Glaze, Sally Hansen og Nfu Oh, og går glipp av de mere tilgjengelige produktene.
Jeg var innom Lindex på vei hjem fra fysio og tenkte at nå er det 2 mnd siden jeg var i en butikk. Så jeg kjøpte to stk, en gul og en hvit. Sort var umulig å oppdrive, men jeg fikk tak i sort etter 3 uker med masing ved min lokale Vita. De kunne da fortelle meg at denne lakken var utsolgt overalt og at Vita måtte dele sine varer med andre for å dekke behovet. Dette er ikke første merket som kommer ut med en slik type lakk, men denne er tilgjengelig for alle og rimelig.

IsaDora - Graffiti Nails er en top coat som sprekker, eller for de av oss som har drevet med de mere kreative sidene her i livet: krakelerer. Jeg så faktisk en skanky bærte på banen her en dag som hadde kule negler, og ufordragelig som jeg er, tenkte jeg at no way den dama der har fikset det der på frihånd. Så får jeg altså dette hotte tipset om denne helt sinnsykt fete lakken, og jeg ser nå at det er denne hun hadde på seg. Der sere dere, jeg hadde rett i min misantropi ;P

Ved for lite lakk blir resultatet "stripete", så bruk et tykt lag. Denne lakken tørker matt, men du kan bruke top coat om du ønsker mere glans. Du kan også bruke hvilken som helst lakk under, selv om det står at man skal bruke Wonder nail base først.

Steike stilig. Faktisk skikkelig kick ass!
Og bare tenk på alle mulighetene? Halv negl, uten, halv med, ørten forskjellige underlagsfarger, miks og styr på!
Og Lena om du leser dette, så får du altså kjøpt IsaDora - Graffiti Nails hos Lindex, Vita, H&M og sikkert ørten andre butikker. Så da kan du og kjøpe den! :*

IsaDora - Graffiti Nails kostet 79,- hos Lindex

IsaDora tester ikke på dyr.

2 comments:

  1. Man får sånne når man abbonnerer på Julia, og jeg har nettopp fått abbonnoment. :D Såå derfor skal jeg få det. :D De er skikkelig kule da.

    ReplyDelete
  2. Utrolig dårlig lagt lakk her altså, jeg var så ivrig :P Fått teken på det nå. Kjekt du hat fått tak i de for de er visst nær utsolgt i hele Europa.

    Bedre lakkbilde her:http://2.bp.blogspot.com/_J9zmBPg6Els/TJtAfrwS-bI/AAAAAAAAA6M/_X8-oa-FOaY/s1600/027.JPG

    ReplyDelete