Thursday, September 23, 2010

Sally Hansen Triple Strong Advanced Gel Nail Fortifier

Etter at jeg begynte å bruke kvalitetslakk, har neglene mine blitt hardere og lengere. Til min samboers store frustrasjon, og til min store glede.
Jeg liker lange negler, det ser penere ut, og man får mere ut av negledesign også. Jeg beit negler til beinet som liten, og syns det er stas å ha pene hender og negler nå som jeg ikke lenger har den manien. Nuh har jeg andre manier. Det er en annen blogg. HAH!

Jeg undersøkte nettet og fant ut at av alle negleproduktene out there, ville jeg prøve Sally Hansen Triple Strong Advanced Gel Nail Fortifier. Sally Hansen er et høykvalitetsprodukt, og dette produltet har fått gode reviews.

Så jeg har tenkt å teste denne i en mnd, og se hvordan dette funker.
Opplegget er som følger:
Ha en ren negl, påfør et strøk, ta på neglelakk, og påfør et strøk til av Sally Hansen. (Eller kun to lag Sally Hansen) Hver 3.dag skal du påføre et strøk Sally Hansen, og etter 7 dager skal du fjerne alle lagene og begynne på nytt med samme prosess.
Dette er 3 behandlinger i en: Styrker, beskytter og forhindrer at neglene knekker.

Husk å påføre base, lakk og topcoat også på sidene og toppen av negler for å forsegle alt. Dette gjelder når du påfører vanlig lakk og. Husk at toppen av neglen er det punktet som blir utsatt for mest slitasje, derfor lakken flasser av, vettu.

Jeg har China Glaze Purple Panic og IsaDora graffiti nail i en fransk manicure, og Sally Hansen trippe strong som base og top coat.

Det er 15 min siden jeg fikset neglene, og jeg kan allerede fortelle at de er knallharde. Lovende greier. Og lakken skinner sinnsykt. Nice! MYE mere skinn i denne enn den top coat'en jeg har fra TL.

Jeg skal skrive en ny post om en mnd så vi få sjå da om dette funker.
Det skal sies at neglene mine er blitt mye lengere og hardere siste 2 mnd, men de knekker lett i kantene, og er fortsatt ikke harde nok. Mitt mål er å kunne punktene noens pulsåre med et stikk. Neida. Joda.

Anyways...jeg skal komme tilbake til denne lakken om en mnd and let you guys know how it went.

Jeg kjøpte min på Ebay og betalte vel rundt 80 + shipping.
Sally Hansen tester ikke på dyr.
Inneholder 13 ml.

5 comments:

  1. Jeg har brukt noe lignende en gang, og det funka det! Bare pass på å ligge unna neglebåndene, for de blir harde de også;)

    ReplyDelete
  2. Denne måtte jeg selvfølgelig bestille, og i dag kom den i posten......satser på at den funker på mine negler nå da:))

    ReplyDelete
  3. Inger: Så lenge du følger oppskriften. Om du velger å bruke en neglelakk mellom de 2 strøkene med Sally, anbefaler jeg å bruke en lakk du vet er god kvalitet. Det hjelper også :) Mine er så lange at jeg må klippe de ned, men skal vente slik at jeg får tatt bilde når kuren er over :D
    Lykke til!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Altså Sally hansen + lakk + sally hansen, og så sally hansen oppå alt det her igjen hver tredje dag, helt til det har gått en uke? Eller misforstår jeg? Er det ikke lov å fjerne lakken i mellomtiden?

      ..Vanskelig :(

      Delete
  4. Ett strøk Sally Hansen, ett strøk vanlig neglelakk (optional) og over den til slutt ett strøk Sally Hansen. Etter 3 dager tar du ett strøk Sally Hansen, og etter 7 dager fjerner du alle lagene og begynner på nytt. Gjør dette i en mnd. Du skal altså ikke fjerne lakken før det er gått 7 dager. Du kan velge om du vil bruke en vanlig lakk mellom de to lagene eller kun Sally Hansen :)

    ReplyDelete