Tuesday, September 14, 2010

ManGlaze - Matt Is Murder

Ok.
Jeg er i et BEDRITENT humør pga ryggskaden, men pakken som kom i posten hjelper litt på humøret.
For ørten år siden kom jeg over en neglelakk ved navn ManGlaze. I know, right?! MANGLAZE!
Jeg falt totalt, men glemte den i årevis, og gjennoppdaget den for 2-3 uker siden.
ManGlaze er neglelakk laget for mannfolk, med street art design og rocket attitude. Men vi madammer kan oxo bruke den seff.
Neglelakkene de fører varierer fra skitten sølvgrå, til beksort MATT!

Matt neglelakk er noe av det mest blodsexy jeg kan tenke meg, og denne lakken er seriøst den råeste jeg har i samlingen. Holy shit.
Jeg har "Matt Is Murder" og jeg ELSKER den!
Denne lakken skal brukes uten top coat, men du kan bruke top coat om du ønsket det.
Men for meg skal denne kun være skitten, industriell og matt. Jeg klarer ikke å la være å nistirre på neglene mine.

ManGlaze får du kjøpt via websiden deres.
De har flere typer med masse kule navn som "Fuggen Ugly".
ManGlaze ble til en gang i 2007 og lansert på en Japansk hardcore punk festival. Ifølge mannfolka som lager denne lakken, var de seriøst drita når de kom opp med navnet på lakken. Makes total sense ;)
Pakken kom med flere klistremerker og visittkort.

Anyways.
Lakken er blank når du tar den på, men tørker kjemperaskt til en matt lakk. Jeg trengte 2 strøk for å få en dekkende overflate. Den er ikke like slitesterk som feks Nubar eller China glaze, jeg ser den får lett riper. Jeg skal se hvor lenge denne sitter på før jeg må ta den av. Jeg ser andre har den på i opp til en uke. Time will show. Uansett så er dette min fav lakk for now.

ManGlaze - Matt Is Murder koster ...wait for it.....$6.66 via websiden...Hysterisk.
Ellers koster de andre $13.

ManGlaze tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment