Wednesday, October 27, 2010

Orly "Space Cadet" - Nail pr0n!



Dette er den mest sinnsyke neglekakken jeg noen sinne har eid.
Space Cadet er en av lakkene fraOrly sin Cosmic FX collection 2010, og visst nok all the rave online.
Jeg var begeistert over bildene jeg så på nett, men tro meg bildene kommer ikke i nærheten av å fange hvor INSANE denne er. Som vanlig: Klikk på bildene for større bilde og detaljer.
Prepare for nail Pr0n!!

Det er duocrome med gull, lilla, grønt, lilla, blått, gult, orange....et hav av farger og glitter. Den er så fin på at jeg nesten hyperventilerer. Og bare tanken på hvordan denne ser ut i sollys får meg til å nesten svime av. H.O.L.Y S.H.I.T.

Du trenger tre lag for å få et dekkende resultat, lakken er myk og lett å jobbe med siden den ikke er for flytende. Tørker ganske raskt, gir en fin og blank overflate.
Ikke stort mere å si annet enn at får du tak i den så kjøp den. Cosmic FX Collection har 6 lakker og jeg vil ha alle sammen. Men foreløpig holder denne i bøttevis.

Jeg kjøpte Space Cadet via Ebay, og betalte ca $12. (De koster $10 via siten men de sender ikke til Norge selvsagt. CUNTS)

2 comments:

  1. Wow!! Så utrolig kul ut:) og fortsatt imponert over neglene dine!!!!!

    ReplyDelete
  2. Helt fantastisk er den! Jøje meg. Og takk for skryt, om en mnd er du du der du og! :)

    ReplyDelete