Tuesday, October 26, 2010

Pixi! Love it.


Siden jeg er så lei av å oppdage sminke som ikke sendes til Norge, kjøpte jeg Pixi By Petra via ebay uten å sjekke om Pixi hadde international shipping. Det fant jeg ut at de har etter at jeg hadde kjøpt to produkter via Ebay. I dag fikk jeg Pixi eye beauty kit i posten, og jeg hadde egentlig tenkt å vente til jeg fikk det andre palettet jeg har bestilt, men jeg klarer altså ikke vente. Tålmodighet er ikke en av dydene mine ;)

Jeg må si at det var innpakningen og fargene som gjorde at jeg falt for Pixi. I tillegg til at jeg har hørt masse positivt om produktene via guruer på tuben. Det er ren, minimalistisk design, men en litt eterisk vibe. Flere av produktene har alver trykket på innpakning eller på selve produktet. Både fargene på øyenskyggene og fargene på innpakningene er ganske så spesielle syns jeg. Øyenskyggene er swatched med Too Faced primer.

Dette palettet heter "Magic", og har 6 øyenskygger, speil på innsiden av lokket, en dekkrem og en primer til øyenlokk, i tillegg til en todelt sminkekost. Øyenskyggene kan brukes våt eller tørr. Øyenskyggene har shimmer, og jeg ville egentlig ha en palett med matte skygger, men selger var utsolgt. Øyenskyggene er myke og lette å påføre, med en satengfinish. Palettet er lite, smalt og praktisk til å ta med i vesken siden det har samme størrelse som et kredittkort, og det er lett å lagre i sminkesamlingen.

Dette palettet er gått ut av produksjon, men de har de samme palettene uten dekkrem/primer, til salg i 13 fargekombinasjoner fra matt til shimmer. Og de har ørten andre produkter jeg skal bruke penger på fremover, have no doubt!
Jeg venter på dette palettet, og håper det kommer snart!

Pixi eye beauty kit kostet meg ca £ 12 via Ebay.
Via nettsiden koster disse palettene £ 18.00

Pixi by Petra tester ikke på dyr.

2 comments:

  1. Steike alt du finner på nett altså;))
    Var lekre farger må jeg si, men shimmer er ikke noe for meg lenger;) Skulle ønske du bodde her så kunne du teste ut på Ida og meg;))

    ReplyDelete
  2. Jeg beveger meg også bort fra shimmer siden det er matt som er best for oss over 30. Pixi har disse palettene i matt også altså :)

    ReplyDelete