Friday, October 22, 2010

Update på Sally Hansen tripple strong! Fuck yeah!


Jeg har klør! :D
Sally Hansen tripple strong er faen meg effektive saker. Jeg kan garantert punktere en pulsåre med neglene nå. Jeg er superimponert. Det har gått nøyaktig en mnd siden jeg begynte kuren, og som lovet skal jeg nå fortelle hvordan dette har gått. Jeg har vært nøye med å følge opplegget og brukt neglelakker av god kvalitet underveis.

Neglene mine er blitt superlange, knallharde og tåler litt herjing uten å knekke. Jeg er svært klønete og slurvete og slår hender i skapdører og lignende hele tiden, og knekker stadig negler. Not this time, people. To ganger har jeg virkelig kjørt hånda i noe hardt og hørt den grusomme lyden av negler som knekker. Men det var ikke neglen serru, det var bare litt av lakken som ble splittet av. Holy shit det er virkelig helt sykt. Ikke en eneste negl er knekt, bristet, splittet, revet av eller noe som ligner. På en mnd!

Neglene mine er faktisk blitt så lange at jeg må klippe de litt ned nå, fordi de skjærer seg inn i håndflaten når jeg knytter never. (Noe jeg gjør ofte *hytte med neven*) Før kunne jeg bøye neglene helt bak omtrent, nå kan jeg ikke bøye de at all.
Jeg glemte å nevne i forrige blogg at denne lakken ikke lukter fioler, men at den bitre lukten går over etter en dag. En annen negativ ting er at neglene har fått et svakt hint av et gult skjær. Jeg vet ikke om det er Sally Hansen eller neglelakkene jeg har brukt. Det er minimalt uansett.

Ikke stort mere å si enn at jeg anbefaler denne kuren på det varmeste. Jeg kommer til å fortsette å bruke denne som vanlig base og top coat. Har du lyst å prøve får du kjøpt Sally Hansen via Ebay. Og du MÅ følge opplegget for å få gode resultat.

Bildet uten neglelakk er tatt uten noe annet enn litt olivenolje massert inn.
Bildet av lysblå lakk: Eyeko "Rain" og Isa Dora graffiti nail
Bildet av mørkblå lakk: Eyeko "Indigo" og China Glaze "Nova" (som er en million ganger mere fantastisk enn bildet kan vise)

Good luck!

2 comments:

  1. Du har faktisk fått så fine negler at de ser fake ut;) Jeg har jo nettopp begynt med kuren jeg, og gleder meg til effekten slår inn:)))

    ReplyDelete
  2. Håper du blir like happy som jeg :D

    ReplyDelete