Friday, June 17, 2011

Nail art - Therapy for zombies.

Jeg har vurdert å starte en seperat blogg for nail art, og nail polish reviews. Men jeg har allerede for mange blogger å holde styr på. Derfor vil denne bloggen omfatte tema i tillegg til sminke. Usikker på om jeg skal poste bilder av prosesser eller kun ferdig resultat. What say you? Let me know.

I mellomtiden har jeg lyst til å poste ørten bilder av tidligere nail art. Det er mao en picture heavy post.
Om noen av dere som leser denne overfladiske jålebloggen, ser en design dere vil jeg skal forklare, let me know.

 Svartebloggen er hjernedød underholdning, noe jeg trenger for å unngå at hodet mitt eksploderer.
 Litt fasinerende å se hvor korte neglene mine var før jeg begynte å ta godt vare på de. Lesson to learn, people.


Enjoy the pics:




































6 comments:

  1. Du er så flink! Legg gjerne ut bilder av hvordan du gjør det underveis også :)

    Mona.

    ReplyDelete
  2. masse stilig her! jeg fant nettopp ut om stanping, så jeg skal se om jeg får kjøpt et kit ^^

    ReplyDelete
  3. Konad stamping ja. Jeg har ikke vurdert det siden du må bruke spesial-lakk for å kunne bruke platene. Det er ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Men det ser morro ut så lykke til :) Det er så mye stas til negler om dagen...stensiler, decals, stickers, you name it...Jeg liker å knote med detaljer så jeg er ikke så hypp på de letteste løsningene.

    ReplyDelete
  4. Her var det utrolig mange flotte design å velge mellom ;) Og btw, konad - man trenger ikke bruke spesiallakk til å stemple med :) Det går fint uten.. det var vist en kolleksjon fra china glaze som skulle passe ypperlig til dette :)

    ReplyDelete
  5. Jeg har blitt bitt av Konad-basillen! Så nå har jeg ørten plater fra ørten produsenter....fikk en amazing liste i går over hvilke lakker som funker: http://sassestampingstampede.wordpress.com/polish/

    Ellers takk for komplimet :D

    ReplyDelete