Saturday, June 11, 2011

Nfu Oh - Magick!





Nfu Oh #61 original
Jeg har 4 lakker fra Nfu Oh fra før, og har blogget om de tidligere. Et litt dyrere merke men de er så verdt prisen. Flaskene er av en annen verden nydelige. Korkene med korsettet og rosetter og glassflaskene med sine relief. Finnes ingeting som kommer i nærheten av disse neglelakkene i kvalitet og utformning. Jeg fant nettopp ut at #61 har kommet tilbake i produksjon, MEN har en endret formula. Jeg har sett swatches og den er ikke på langt nær så holographic som orginalen. I sollys er denne avsindig! Så hurra for meg, som har den i orginal formula!


Anyways! Jeg har slitt litt med tørre neglebånd og vet at Nfu Oh holder høy kvalitet, har også lest mye bra om deres produkter for neglepleie. De hadde et stort utvalg av Cuticle Flower Oils. Jeg valgte Lavendel. Denne flasken inneholder en olje som dufter himmels av lavendel, med nydelige mørkeblå og lilla blomster som flyter rundt i oljen. *swoon*
10 Lavender Oil
Jeg bruker denne på neglebåndene før manikyr og et par ganger i uken utover det. Jeg stryker et lite lag på og masserer det godt inn. Neglebåndene mine har blitt mye bedre på bare noen dager. Oljen trekker raskt inn og hendene dufter lavender. It's all good :) Denne oljen kommer som sagt i mange forskjellige dufter med forskjellige blomster i. Noe for alle med andre ord.

Stunning.
Jeg kjøpte også Cuticle Remover . Et produkt jeg bruker før oljen. Dette påføres nederst på neglen, og man lar det virker et par minutter.  Dette fjerner død og tørr hud, og gjør neglene bedre rustet for neglelakk. Har du tørre neglebånd vil dette førte til at lakken ikke varer. Lakken fester seg til død hud istedenfor neglen. En renset negl gir best resutat. Har testet noen av disse opp gjennom og er imponert over hvor raskt denne virker. Mykgjør  neglebåndene. En melkehvit væske uten ubehagelig lukt.

Cuticle Remover

Bliss in a bottle!
Til sist er juvelen: Nfu Oh Victorian polish Number 051 Jeg leste om denne i en annen blogg, og ble helt betatt av bildene. Lakken i flasken er nok til å gi meg pustebesvær. Den er, som alle Nfu Oh-lakker ekstremt unik og magisk. Denne er en flakie som går i lilla, rød, grønn, gull, orange, blå, turkis...you name it. Det er som å ha tusen neglelakker på en og samme tid. Jeg klarer ikke slutte å stirre på neglene mine. I sollys er den helt sinnsyk. Holy shit. Jeg er besatt av denne.

#51 + China Glaze Purple Panic
Den fungerer alene, men jeg bruker den som top coat. På bildene er den top coat over China Glaze Purple Panic . Den er garantert amazing over mørk blå, sort, rød eller grønn også. Den trenger ikke top coat, men jeg bruker altid Seche Vite top coat. Den får altid frem det beste i lakken. (Ikke #61 mind you, Nfu Oh har en egen top coat beregnet på holographic-lakkene. Ikke testet de)

Jeg kan ikke skrive varmt nok om Nfu Oh. De har fantastisk service, flaskene er stunning, produktene har helt unike kvaliteter og egenskaper. Du finner ikke noen andre lakker i samme klasse. De fører glitter, creams, holos, flakies, neon, treatments you name it. Det er verdt prisen. Bare å stirre på flaskene er en nytelse. Små skatter alle piker fortjener ;)

Nfu Oh Cuticle Flower Oil koster $ 12,50
Nfu Oh Cuticle Remover koster:  $11,50
Nfu OhVictorian # 51 koster: $ 12,50

Nfu Oh tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment