Monday, June 13, 2011

Picture Polish - Nail p0rn!



Jeg har en laaang liste over lakker jeg ønsker meg. Noen av de er utgått, andre umulig å få tak i. Jeg ser tusenvis av bilder av lakker i forskjellige blogger, og noterer meg de navnene og merkene jeg finner fasinerende. For noen uker siden kom jeg over lakkene til Picture Polish. Og da nærmere bestemt Ozotic-lakkene deres. Vi snakker virkelig unike lakker. Jeg falt for Elytra 528 og Ozotic Multi Chromatic in Twillight.
Egentlig skulle jeg hatt alle lakkene de fører. Jeg kommer til å bestille flere i nær fremtid. Selvsagt. Cuz I'm crazy.

Nail p0rn ahead!
Elytra + TL sort
Elytra + TL sort
Elytra + TL sort
Elytra 
Elytra er duochrome som skifter farge alt ettersom hvor lyset treffer, finnes i 3 typer. Elytra er jo navnet på dekkvingene til biller så det er svært passende. #528 består av en blank base, nesten en gel, med knallrosa og knallgrønn holografisk glitter. Glitter er som kjent veldig vanskelig å ta bilde av, men jeg har virkelig prøvd. På bildet har jeg China Glaze Liquid Leather som base og 2 strøk med #528. Resultatet er så på trynet fantastisk at jeg mangler ord. Det gir meg assosiasjoner til kjøttetende planter, biller og tegneserier. Det er way over the top kitch. And I freaking love it! Glitteret er akkurat fint nok til å smelte inn og lage dybde, grovere glitter har en tendes til å bli liggende å se billig ut. Denne lakken ser stunning ut. Den har variasjon så det holder: Fra en nesten nøytral sort, til smaragdgrønn, til bimbo hot pink. Virkelig unik. I sollys er den truly killer. Den er rampete, tøsete og karikert. Ja for faen. Karikert neglelakk. How post modern is that!? ;)

Next one up is:
Ozotic Multi Chromatic in Twillight
Ozotic Multi Chromatic in Twillight
Ozotic Multi Chromatic in Twillight
Ozotic Multi Chromatic in Twillight
OzoticMulti Chromatic in Twillight er en stunning lakk. Og nei, jeg er ikke Twillight fan. Den inneholder pigmenter (Ikke glitter) som reflekterer lys på en helt spesiell måte. Jeg har aldri sett en lakk med så sterk multicrome-effekt. Den går fra orange, til blå, til lilla, til gul alt ettersom hvor lyset treffer. Du blir sittende å vifte med hendene som en annen tulling mot forskjellige lyskilder. Well I do anyways :D Virkelig, virkelig aldeles nydelig. Dette er også en top coat, meaning du bruker denne over en mørk base. På bildene har jeg Sort fra TL og 2 strøk Twillight. Jeg vil ha alle 6 av disse i serien, det var veldig vanskelig å velge hvilke jeg skulle bestille. Valget falt på en litt utypisk farge i forhold til hva jeg vanligvis går for, og glad er jeg for det. Jeg ville vanligvis valgt noe mot lilla og ikke orange. But that's how I roll. Bitch be crazy. Denne fargen er veldig sær. Love it.

Servicen er outstanding, veldig hyggelige folk som hjelper deg med alt de kan. Rask levering.
Ozotic Multi Chromatic in Twillight
Picture Polish er en av få som har forstått at international shipping er en bra ting. Hurra hurra! Man kan visst nok lage sin egen neglelakk via de også.

Jeg elsker unike lakker, og Picture Polish har en hel mengde av de. Du vil garantert finne noe du faller for. De har ørten varianter. Anbefales varmt!

Ozotic Multi Chromatic Twillight koster $ 14,95 (Australian dollars)
Elytra #528 koster $ 14,95 (Australian dollars)

2 comments:

  1. veldig fint gjenskinn i dem =D støper du fortsatt neglene dine, eller are they all the real deal?

    ReplyDelete
  2. Støper ikke, dette er the real deal. Brukte Sally Hansen Tripple strong for å få de i så god form og lange, og bruker nå Seshe Vite top/base coat. Er ekstremt fornøyd med neglene mine :) Mye mere stas med neglekakk og dill når de er lange.

    ReplyDelete