Tuesday, April 10, 2012

New stæsj from Milani!


En helt sinnsyk øyenskygge og et illuminating face powder er nytt fra Milani 2012. Milani et er rimelig merke, og alt jeg har er jeg strålende fornøyd med.
Øyenskyggen måtte jeg ha fordi den minner meg om LSD, pudderet fordi jeg aldri får nok diskret blush til blekansiktet mitt. Read on, read on!

Øyenskyggen er typen "Baked". Baked betyr at produktet er presset og bakt sammen under solen. Green Fortune er en marmorert øyenskygge i giftgrønn, rosa, gull, orange, turkis, gull, bronse....aldeles hypnotiserende o_O
Vedlagt ligger en liten idiotisk børste som man kaster veggimellom. Bruk din vanlige kost. Lokket er en total bitch å åpne. Det trengs brutal vold. Eller en samboer. Your pick. Du kan bruke denne med våt børste for en mere intens farge, eller tørr for mere diskret farge. Jeg har testet den over primer og uten primer. Når alle fargene blandes er resultatet en eterisk grønn, med holografiske partikler og den dekker godt. Dette er ikke en høypigmentert øyenskygge, den er laget for å kunne intensifiseres våt om ønskelig som sagt. Disse øyenskyggene kommer i 9 farger, men dette var den jeg falt for.



I mean! Damn!


Venste: Uten primer. Høyre: Med primer.

Illuminating Face Powder ved navn Beauty's Touch. (Blæærk, for et navn) Men pent et det! Opphøyde roser i ulik rosa og blekrosa sjateringer, som sammen gir en peachy glød til huden. Bruk den som en highlighter, eller til og med som bronzer eller blush. Det kommer bare an på hvor mye og hvor du plasserer produktet.
Konsistensen er overraskende myk og fin å påføre. Finnes i ulike toner for lyse og mørke piker. Anbefales virkelig. Silkemyk og nydelig på huden. Ikke noe glitter, men et meget diskret hint av shimmer. Du får masse produkt for pengene!


Kinda neat, huh?

En fin peach, perfekt for min hud.

Kjøpes via Beautyjoint feks


Green Fortune koster: $6,95
Inneholder: 1,5g
Illuminating Face Powder koster: $9,25
Inneholder: 10g

No comments:

Post a Comment