Sunday, April 1, 2012

Masse nytt stæsj

Jeg elsker dill og jåleri. Kommer jeg over noe litt uvanlig må jeg ha det. Heldigvis for meg er det stort sett veldig billig dill, men det er outstanding flotte ting jeg går tak i. Dette er bare en post med masse picture pr0n. Enjoy! Noen av disse har jeg måttet skaffe til et par venner og btw. Cuz I haz killer taste ;)

Eterisk hårpønt, festes som vanlig ørering.

Stæsj

Like it.

Kanin ist krieg.

Gahh så fet. Digger slanger

Dette er nå mitt fav armbånd

Close up.

Stæsj.

Outstandig slave bracelet.

Så sinnsykt fett!

Digger denne ringen.

Flere nail shields.

Over the top, jeg digger den.

Nail shields. Too kool.

Så glad jeg fant disse, tuneller med sten i hjertefasong!

Basic black til ørene.

More nail shield.

Så ekstremt fin, fav bracelet number two!

Close up.

Mere eterisk hårpynt, kan varies i det uendelige.

Skull bag!!

Skull bag, med håndtak i ringer!

Close up!

4 comments:

  1. Drooool... Flinke damen som finner så sinnsykt mye fete ting!

    DivaB

    ReplyDelete
  2. Masse fint :) Har selv det armbåndet med den hjorten :)

    ReplyDelete
  3. Utrolig mye fint! Har ikke hørt om nail shields før, men har jo sett det, godt å få et navn på det!
    Du har faktisk killer taste :D

    ReplyDelete
  4. Cheers! Nail shields finner du i bøtter og spann på Ebay (Aka Evilbay) ;)

    ReplyDelete