Wednesday, April 4, 2012

Pretty & Polished - Valentino


Helvete. Ventet i en uke på en indie-lakk, og den ble utsolgt ved check out...grrrr. Jeg har stalket den siden som en motherfucker....
Avreagerer med å blogge om en annen pen indie-lakk, dette er Valentino av Pretty & Polished.
Denne føyer seg inn i rekken av indie-lakker med sort og hvitt glitter som er så hot om dagen.
Dette er en klar base med matt glitter og vanlig glitter i ulike størrelser og fasonger i sort, hvitt og sølv. Dette er en top coat som gjør seg strålende over alle tenkelige lakker.

Perfekt konsistens som det er med dette merket, god kost, og glitteret legger seg pent uten å klumpe. Vær nøye med å riste flasken som en 10 dollah handjob.

Om det er mikroglitteret, eller om basen får en tint av av det sorte glitteret vet jeg ikke, men over skarpe farger vil denne top coat'en gjør at lakken blir mørkene. Det plager ikke meg, men vær klar over det.
Her ser man at lakken blir mørkere.

Jeg digger det store,hvite, matte hexagonglitteret i denne, det gjør hele lakken.

Skal du ha tak i denne må du stalke siten, følge med på facefuck, Twitter, blogger og gudene vet hva. Lakkene kommer på Etsy og før Frøken Svarteblogg får betalt, er de utsolgt....vi snakker sekunder her, people. Finner du lakken når butikken er åpen, check out at once!


Til høyre: Et strøk Valentino uten baselakk.

Kinda Halloween'esque, nest pas?

Valentiono koster $10
3-Free
Tester ikke på dyr.
Selges ut fortere enn jeg kan si et drit.

No comments:

Post a Comment