Friday, March 23, 2012

China glaze - Fast Track

Den lenge etterlengtede Hunger Games-kolleksjonen kom i posten. Jeg driter langt i Hunger Games, men lakkene så stunning ut på promobilder og swatches. Jeg må si at jeg ikke er ekstatisk. Det er noen flotte lakker i denne kolleksjonen, men flere var bare meh....

Dette er en av de jeg liker og det er Fast Track. Dette er en varm taupe med gullshimmer/glas flecks. Denne er perfekt for de av dere som må ha nedtonede negler i jobbsammenheng feks. Jeg har aldri underkastet meg slike regler så for meg er det ett fett. Men den er pen, den er en klassisk nude med en twist. Den trenger 3 strøk, og da har den fortsatt litt igjen på å dekke totalt. Lakken er god å jobbe med, fordeler seg pent, tørker som en standard China Glaze. Denne bil være stunning på madammer med mørk/medium mørk hudtone. På mine blekepølsefingre er den bare ok.  Men jeg liker den. It's kool. Just not Skinny Puppy kool. You dig?


I skyggen.

Når jeg så swatches tenkte jeg at dette kunne være en dupe av Orly sin Nite Owl. Og de er veldig like. Men det er ikke en dupe. Nite Own er slightly mørkere, har sølvshimmer, og dekker på 2 strøk. Om du er ute etter en Nite Owl som er varmere i tonen, er Fast Track noe for deg.
Skal poste flere lakker fra denne kolleksjonen de kommende dagene. Har hatt den et par ukers tid og holder på å teste de ut. Stay tuned for blodtørstig slakt av noen og rave reviews av noen av de andre.
Orly Nite Owl og China Glaze Fast Track

Nite Owl - Fast Track.

Fast Track koster ca 2-4$
Kjøpes via flere sites, men jeg anbefaler Transdesign.

No comments:

Post a Comment