Saturday, March 3, 2012

Zoya - True Spring 2012 collection og Zoya Fleck Effect Mylar Fleck Topcoats


Ventet i en hel jævla evighet på at Zoya skulle slippe Zoya Fleck Effect Mylar Fleck Topcoats. Skuffelsen var stor da jeg så på swatches at kun en av de tre lakkene var noe unikt. Ikke nok med det...men de andre lakkene i True Spring 2012 collection er heller ikke amazing og har flere dupes i andre kolleksjoner. Fuck knows hvorfor så mange merker kommer ut med dupes om dagen. Det er for likt til å ikke lure.

Anyways.
Jeg har Chloe og True. Chloe er en flakie, som har en peach/rosa gelbase og flakies som går i blått, gull, grønt, orange...det er ikke en dupe for Fingerpaints Twisted eller noen av de andre rainbow flakies som er kommet ut. Men den er fin. Veldig fin. Flakene er diskret og det holder med et strøk for god nok effekt. Trenger jeg flere flakies? Nei. Kommer jeg til å skaffe meg flere? Ja, om de er unike.

True er en dusty lilla med et nydelig gullshimmer. I flasken ser dette beyond words stunning ut, men shimmeret skjuler seg godt på neglene. Det kommer frem i solen, men veldig diskret. Jeg er heller ikke helt begeistret for den dusty fargen i kombo med gullshimmer. Det blir en mattende effekt som ikke funker. Skulle ønske shimmeret var tydligere. Som alltid med Zoya er det outstandig kvalitet, denne dekker på 2 strøk. Det er en flott lakk, men ikke en tier.


I kombo med Chloe får jeg heller ikke instant nailgazm, det er pent men ikke helt amazing....men jeg testet Chloe over en sandwhich bestående av sort base, Ozotic Multi Chrome og det ble ganske så kick ass.
This is killer!

Zoya True kostet
Zoya chloe koster
Kjøpes via feks Nailetc

No comments:

Post a Comment