Tuesday, March 27, 2012

Nerd Lacquer - Don't Blink


Nok en Nerd Lacquer, siste jeg har liggende. Dette er en mere nedtonet lakk i forhold til de andre jeg har fra merket. Men jeg liker den!

Don't Blink er Inspirert av Doctor Who. Jeg er ikke fan, men Mister Svarteblogg er.
Dette en en grå base, nesten litt jelly? Glitter i ulik størrelse og farger: Stone grey creme with silver and charcoal glitter, silver microglitter, and big silver hex glitter. Denne lakken glir rett inn i looken jeg så dilla på om dagen: Stein og fugleegg.
På bildene har jeg to strøk, og da dekker den nesten helt. Jeg liker den litt transparente looken av denne grå basen, derfor ville jeg ikke dekke neglene. Glitteret kommer også bedre frem på to strøk.


Vent litt mellom strøkene, penselen er som vanlig fin å jobbe med, lakken er litt tykk som vanlig glitterlakk er. Tørketid overraskende bra, typisk for merket. Glitteret fordeler seg fint. Du MÅ riste på flasken for å få med deg alle de ulike glittertypene. Denne krever litt mere risting enn de andre Nerd Lacquers jeg har.
Shake it, don't break it, took your mama 9 months to make it. *synge*
Ignore me.



Det er en killer lakk, den er unik og diskret på samme tid.
skal du ha tak i denne kan du kjøpe den via Harlow & Co, og du må stalke siden for å vite når den er back in stock.

Og on a sidenote: Se hva som kom i posten i dag! China Glaze Prismatic Chroma Glitters Collection!
Blogg kommer ;) *besvime*

Don't Blink koster $10
Er 3-free.

4 comments:

  1. ÅÅåh, har du fått alle prismaticene! jeg har bestilt en foreløpig som jeg venter på.. den som vr litt lilla-ish, prism het den. GLEDER MEG!

    ReplyDelete
  2. Jau! Jeg kunne ha klart meg fint med kun Liquid Crystal. Men de er flotte alle sammen :)

    ReplyDelete
  3. haha, du får begynne å sende ut goodie bags med lakker du ikke trenger :P sikkert mange som ville vært med på en give-away =)

    ReplyDelete