Tuesday, March 20, 2012

Pretty & Polished - Jawbreaker


Så swatches av denne på en blogg jeg følger, og fikk totalt nailgasm. Dette er nok en genial indie-lakk fra merket Pretty & Polished som selges via Etsy. Var utsolgt som de stort sett er. Heldigvis kom den rask inn igjen og jeg kjøpte Jawbreaker, og to andre lakker jeg skal skrive om i en annen post.

Denne er så kick ass. Det er utallige farger og fasonger glitter i en melkehvit baselakk. Den har også gullglitter som gjør at neglene får litt bling i solen. Denne lakken er så true to it's name! Jawbreakers (som faktisk finner i butikkene enda fikk jeg påpekt av min 16 år gamle niese)  har det morsomme mønsteret vi kjenner så godt, og lakken er spot on. Dette er som å ha godis på neglene, og om du ikke ser hvorfor det er überstas er det noe i veien med deg. Koko i skallen.




Jawbreaker har en tykk konsistens som glitterlakker har, og den dekker faktisk på 2 strøk. Glitteret legger seg jevt og fint, og du trenger ikke fiske og dille for å få variasjonen av glitter. Penselen var god å jobbe med, glitteret hadde ikke samlet seg på bunnen, og flasken trengte derfor ikke å ristes så mye. På bildene har jeg 2 strøk Jawbreaker og ett strøk Seche Vite. Det eneste negative jeg vil trekke frem er logoen på flasken. Dritkjip.


Jawbreaker koster $8
Den er 3-free.
Khøpes via siden hennes på Etsy.

Support indie polish!

5 comments:

  1. Hey you :) mwn hvordan går jeg frem for å bestille noe som ikke er på siden hennes ? sender en mail på contact eller ?

    tror dette får bli min første indie lakk som du kalleer det :)

    har lyst på en lynderella å.... vil du si denne lakken er litt lik revlon whimsical?? som er en lakk det ser ut som jeg aldri får tak i...:( bare at den har lys blå/mint base...

    please let me know :)

    ReplyDelete
  2. Jawbreaker, haha! Fantastisk :D

    ReplyDelete
  3. Jeg fatter ikke hvorfor folk er så hypp på Lynderella...det er glitter lissom. Bruk heller pengene dine på lakker som er litt mere out there ;) Ang. hvordan du bestiller: Du må følge med på siden hennes, Facebook eller Twitter og feks så får du vite når hun legger ut nye. Da er det lurt å sitte klar for de selger ut på minutter. Det er min erfaring med alle indie-lakker jeg har kjøpt. Du må passe på som en hauk og kaste deg over de at once.

    ReplyDelete
  4. Åh den er SÅ fantastisk! Venter bare på at min kommer med posten :)

    ReplyDelete
  5. Kool! Gled deg! Husk top coat! Helst Seche Vite ;)

    ReplyDelete