Monday, March 12, 2012

Deborah Lippman - Candy Shop


Gah finally!
Møkkabladet Elle hadde tilbud om en Lippmann-lakk ved navn Candy Shop, og jeg har lengtet etter denne siden den kom ut. Ikke kom lakken, og etter ørten purringen fikk jeg opplyst at lakken var utsolgt og at de skulle sende en gave mens jeg ventet. Gaven kom aldri, men lakken kom i dag. Løpende abb. og btw, og det var ikke bare enkelt å avbestille dritten heller. Men lakken er min! Fuck yeah!

Jeg er litt euforisk etter overstått eksamen i dag, derfor er denne posten litt kaotisk. WOOOHOO!!

Anyways.
Happy birthday var en del av en trio som kom ut i ett sett i 2011, og de to andre lakkene i settet var ikke noe for meg da jeg har dupes for "Happy Birthday" fra før. Swatches har sett så kick ass ut, og jeg ble rimelig ekstatisk da jeg så lakken in real life i dag. Jeg måtte kline den på at once.
Som med alt annet glitter, er denne tykk, og du får best resultat om du dytter lakken på neglene med kosten litt og litt, venter ett minutt før du påfører strøk nummer to. Jeg hadde forventet at dette skulle være en lakk som krevde en baselfarge, eller iallefall 4 strøk for å dekke. Not so. På bildene har jeg to strøk, og ett strøk Seche Vite. Kjenner en svak tekstur, men det er minimalt.

Denne lakken er så unik, og vittig! En babyrosa jelly base, med alle mulige farger i glitter. Siden dette en jelly igger glitteret lagvis og skaper en kul dybde. Jeg sier meg enig med Scrangie som sier denne lakken minner henne om "the perfect pink frosted cupcake with sprinkles color". Denne lakken er bare så stas! Jeg har ingenting som ligner what so ever. Den rosa jelly basen gjør den virkelig spesiell. Denne er ikke så flashy på neglene faktisk i motsetning til glitterlakk generelt. Den får ett litt dempet preg. Har du muligheten, skaff deg denne. A total Win.

Deborah Lippman Candy Shop kostet meg 99,-
Hos Parfymeri.no koster den 179,-
Settet koster $42 og det er dyrt!

2 comments:

  1. Stilig! Typisk at det er så mye kaos når man får sånn kjøp blad og få gratis neglelakk greie, men verdt det når du fikk deg denne da!

    ReplyDelete