Saturday, March 3, 2012

Urban Decay - 24/7 Glide On Shadow Pencil


GAH møkklei helvetes eksamensstress! AVREAGERER MED DETTE!!
Det kommer en post med tittel "Ludderpudder" snart. Om hva kvinnfolk gjør feil ang. sminke. Det blir total dissing uten et snev av sympati eller fintfølelse.

Forholdsvis nytt produkt fra Urban Decay. Noen kjenner kanskje 24/7 Glide On Pencil som er en drøm å jobbe med. Min favoritt er Zero som er killer på våtlinjen og til tight lining. 24/7 Glide On Shadow Pencil er samme prinsipp, men øyenskygge ala jumbo pencil
Disse er vannfaste, smudge proof og crease free. Og de sitter som satan. Når de påføres må du jobbe raskt om du vil duse de ut for når de er satt så er det for sent. Jeg har to, og etter ha brukt disse i en uke nå må jeg ha flere. Disse kan brukes som base for øyenskygge og. De glir på som en drøm, supermyke, og høypigmenterte.

Det som teller negativt er at de må kvesses, det er ikke en twist up pencil. Når man kvesser disse vil du gå glipp av en del produkt. Jeg kan leve med det, men jeg håper UD kommer med en ny innpakning.





Jeg har Midnight Cowboy og Delinquent. Midnight Cowboy er en soft taupe med gullshimmer, som er perfekt til rask hverdagssminke, eller som hightlight i øyekroken. Delinquent er en supersexy lilla med et svakt rosa shimmer som er killer til grønne øyner. De er superpraktiske og digg å ha på. Skal bestille meg 3 til jeg har sett meg ut.

24/7 Glide On Shadow Pencil koster 128 hos Beautybay feks. (Gratis shipping)
Inneholder 2.8 g
Urban Decay tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment