Sunday, August 8, 2010

Svartebloggen - For oss som ikke er så rosa


Har vurdert en stund å starte en blogg for oss madammer som er opptatt av sminke, neglelakk, glitter og jåleri, men som ikke er helt som andre rosabærter. Min blogg vil ta for seg nye ting jeg finner som jeg vil ønsker meg, eller som jeg har kjøpt og er begeistret for.
Jeg vil anmelde produkter, vise fargeprøver, teste de over tid, poste bilder og lignende. Min blogg vil for det meste handle om de litt mere spesielle produktene på markedet, men jeg vil også skrive om de mere elementære produktene som primers, foundations, pudder, koster og lignende. Jeg vil også skrive om fine ting jeg har oppdaget og dette kan være alt fra smykker, ringer og armbånd som er ganske langt fra det vanlige divaer ville ha falt for. Spesielle sko, vesker, hårpynt og alt annet stæsj jeg kommer over. Tipper denne bloggen også vil inneholde en stor dæsj med sort humor og sarkasme ;)

Jeg har andre blogger som omhandler de langt mere seriøse sider ved livet, så dette er uformelt and just for fun.

I am a diva at heart :)

2 comments: