Friday, February 24, 2012

Dolly Polish - Toxic Avenger

Som jeg skrev i går var stjernen i lakkene fra Dolly Polish en stunner ved navn Toxic Avenger. For de av dere som elsker splatter og undergrunnsfilm, er det lett å se hvorfor dette er noe som trigger meg. Jeg så swatches av denne lakken online og dette førte til at jeg bestile de tre jeg nå har. Toxic Avenger er en dead on dupe av Orly Space Cadet fra Cosmic FX Fall 2010 Collection, en av mine top ten polishes. Toxic Avenger er så lik at jeg har problemer med å skille de fra hverandre. Noen vil kanskje lure på om Toxic Avenger også er en dupe for Color Club Alias, men det er det ikke. Den er mere lilla.

Toxic Avenger er en must have lakk om du ikke har Space Cadet. Det eneste jeg kan se som skiller disse to lakkene er at Toxic Avenger har litt bedre dekkevne, og at den har en subtilt turkis shimmer i noen vinkler når lyset treffer. Den har også en litt mere tekstur i finishen. Dette er duochrome på sitt ypperste, og dere vet jeg elsker duochrome.Ikke bare er det en duochrome, det er en holo i tillegg! How kool is that!?  Toxic Avenger skifter fra grønn, rosa, gull, turkis, rust og magenta. Den er stunning. Jeg må si at det subtile turkise shimmeret i denne lakken virkelig gir den det lille eksta. Jeg sitter og stirrer på neglene mine non stop. Er du en samler MÅ du ha denne, vil du ha en juvel av en lakk, og vil heller støtte et indie-merke enn en storprodusent som Orly, må du kjøpe denne. Kvaliteten på lakken er outstanding, den dekker godt på 2 strøk, men jeg har 3 på bildene. Den tørker super smooth mede et lag Seche Vite. Jeg elsker denne lakken. Den er så mystisk og den skifter farger like there is no tomorrow. Det er som å ha 5 lakker på seg at once.

Nail pr0n:






Her ser du Orly Space Cadet, Color Club Alias og Dolly Polish Toxic Avenger:
Space Cadet, Alias, Toxic Avenger.


Dolly Polish har stengt butikken i et par uker for å mekke ny batch, so stay tuned.

Toxic Avenger koster $8

No comments:

Post a Comment