Friday, February 17, 2012

Milani Haute Flash


Noen av dere husker Milani Lip Flash jeg skrev om her. For en stund siden kom Milani ut med en full coverage shimmer lipgloss i samme farger som Lip Flash. Selvsagt var de limited og selvsagt umulig å få tak i. Nå er de permanent og lett å skaffe seg. Jeg valgte de tre fargene jeg elsker i Lip Flash siden jeg tenkte lipgloss i samme farge måtte være perfection. Umulig å ta bra bilder av disse. Google it and you will find much better swatches.

Jeg har In A Flash, Flashy og Hot Flash. Disse er svært pigmenterte, og dekker altså veldig. de har den klassiske doe foot aplicator, og den er helt ok til å påføre produktet med. Selve glossen er sticky, not jeg liker. Men siden dette er en mix av lebestift og gloss, er den ikke supersticky. Den sitter som en lebestift. Det jeg vil trekke frem som er negativt med disse er at når fargen i glossen går bort, sitter en del av shimmeret igjen på lippene. Det kan se litt trashy ut. Unless that's your thing, then your're good. Det plager ikke meg, jeg bare kliner på litt mere. En annen negativt ting er at det er ikke mye produkt som kommer ut, men i og med disse er så pigmenterte trenger du heller ikke meget. Jeg syns de er kick ass, og jeg kan ikke si hva jeg syns du bør velge av Lip Flas og Haute Flash. Det kommer alt ann på hva du foretrekker av en lip pencil eller en lipgloss med wand.

In A flash er en stunning magenta med blått shimmer. Dette er min soleklare favoritt, rosa med blått i et killer til vinterblek hud. Den veksler mellom å se lilla ut og mørk rosa. A total killer!
Nesehår og teit trutemunn.

Hot Flash er som å ha knuste rubiner eller rød fløyel på lippene. It's that pretty. Dette er ikke et produkt jeg ville ha valgt til hverdags, dette en en rød som passer seg best til kveldstid eller fest. virkelgi stunning. Den må oppleves. Veldig lik sin søster i Lip Flash.

Flashy er en varm rosa og denne er den jeg liker minst, fargen er kjempekul men den er litt for knallrosa for min hudfarge. Den vil nok funke med en sort eyeliner og kun en contour eye makeup. Less is more. Den er som sagt kjempefin, fargen er bare ikke helt meg.
Pretty but just not me.

Haute flash koster: $ 7,25

Inneholder: 5g

No comments:

Post a Comment