Friday, February 10, 2012

Nerd Lacquer - Gorramit


Dette er den andre lakken jeg bestilte av Nerd Lacquer. Dette er sambo sin favoritt.
Jeg aner ikke hva denne minner meg om, men jeg vet jeg digger den. Nerd Lacquer er killer på tekstur i lakkene sine, og alikevel tørker de silky smooth. Det er pretty amazing.


Gorramit er en varm gul, nesten mot sennepsfarget med: silver and gold microglitter, gold glitter, medium square red glitter, and multiple sizes of copper and rust hexagonal glitter. How kool is that?
Den ser litt giftig ut. nå vet jeg hva den minner meg om! Giftige insekter! Herregud, glad jeg fikk det ut av skallen ellers hadde hele dagen gått med til å irritere seg. Dagen er ille nok fra før.
De sterke kontrastene mellom rudt, rødt og gul gjør at denne lakken er rimelig unik. Jeg har aldri sett noe som ligner. Om du leter etter en neglelakk med masse bling, men ikke kicker på en klassisk gullglitter, er dette noe for deg.


Kvaliteten på lakken er som med Hyperspace Bypass svært god, glitteret legger seg perfekt fordelt over neglene, uten å samle seg i klynger og lage trøbbel. Jeg trengte også kun to strøk med denne. Ventet litt mellom strøkene og før jeg brukte Seche Vite. Jeg tror det er nettopp hvor dekkende denne er som gjør at jeg virkelig digger disse lakkene. Jeg er en glitterhore, og om jeg slipper å bruke baselakk for å bruke en glitterlakk, er jeg en happy camper.

Jeg skal følge med som en hauk når Nerd Lacquer slipper nye kolleksjoner, for dette er mitt merke.

Kjøpes via Harlow & Co
Koster: $10
Inneholder: 0.5 oz.
Tester ikke på dyr.
3-free.

No comments:

Post a Comment