Saturday, February 11, 2012

More Sleek

Ingen burde falle ut av sofaen over at jeg har bestilt flere produkter fra Sleek.
Jeg trengte ny mascara, og Sleek har den jeg elsker, les om den her. Da er det praktisk (nødvendig? *host*) å bestille flere ting i samme slengen. Nå fikk jeg ikke mascara i denne pakken, så enten har de glemt å legge den ved, eller så sendes den seperat. Har skjedd før. Grr. Innpakningen er som alltid knallgod, høy kvalitet og praktisk. Idiotiske navn på øyenskyggene, but what the hell.

Anyways.

Denne bestillingen inneholdt min elskede mascara som ikke kom, et nytt palett (har to fra før....), en Pout Polish, en Twist Up Eye Pencil og One finishing powder.

Palettene fra Sleek er fantastiske, jeg har som nevnt to fra før og du kan lese om det her feks. Me, Myself & Eye inneholder litt mere fargesterke skygger og en fin mix mellom matt, subtilt shimmer og shimmer. Det som er kult med Sleek sine øyenskygger er at de ser helt streite ut, og når man tester de viser de seg fra en helt ny side med masse dybde og tekstur. I love that. Sleek sine øyenskygger er fargesterke, gode og påføre, faste men likevel en myk kvalitet, varer lenge og er superdrøye i bruk. Og billig. Lillac Allen og Simply Red er et par av mine favoritter. Øyenskyggene er swatchet uten primer. Alle bortsett fra Supernova er svært pigmenterte, Supernova trenger nok en primer.




Barry White, Fade to Grey, Black Box, Blue Monday

Salt'n'Peppermint, Supernova, Simply Red, Chris De Burgundy

Chris Deburgundy, Pink Beret, Lilac Allen, Primal Green, Golden, Silvers

Black box, Blue Monday, Salt'n'Peppermint


Pout Polish er en tinted lip conditioner, og jeg har den i Raspberry Rhapsody. Denne er altså tinted, og gir derfor kun et svakt skjær farge til lippene, og mykgjør masse. Den har SPF 15 som alltid er good stuff. Den lukter svakt av vanlilje. Dette er et produkt som passer best til personlig bruk siden man dytter fingrene nedi for å påføre, med mindre man vil bruke spatel eller lip brush. Jeg liker den veldig godt. Som nevnt før fikser jeg ikke produkter som siger innover i munnen, det gjør meg kvalm. Denne ligger fint der den skal og lager ikke trøbbel. En fint tint av frisk rosa passer hele året. My two cents. Love it. Viser den ikke på lippene siden den ikke vises godt på bilder.




Twist up eye pencil er en eyeliner. Sort, myk, fin til smokey eyes, til våtlinjen, tight lining and so on. Basic black. Stort mere er det ikke å si, annet enn at jeg foretrekker produkter som ikke trenger å kvesses.


One finishing powder er et vannbasert pudder med anti-oxidanter og andre elementer som gir en kjølig effekt på huden. Et transparent pudder, used to set foundation, eller alene om man har hud som en 12åring.  Fin og praktisk innpakning, jeg liker disse runde pudderkrukkene, de passer fint til børstene mine. Blir nok digg til sommeren.



Mascaraen, Eye Drama Black Out, som ikke kom med har jeg blogget om før, den er hands down den beste jeg har prøvd.


Kjøpes via Sleekmakeup.com

Me Myself & Eye koster €9.00
Pout Polish koster €7.00
One Finishing Powder koster €9.00
Twist Up Eye Pencil koster €4.10
Eye Drama Black Out koster €5.99

Sleek testet ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment