Thursday, February 2, 2012

Girly Bits - Stormy Skies.


Da jeg oppdaget Girly Bits online, ble jeg så besatt av fargene. Girly Bits er en selvstendig madam ved navn Pam som selger egenproduserte neglelakker via websiden sin. Kolleksjoner blir fort utsolgt, og da må man vente til hun åpner butikken på ny. Butikken er nuh stengt, følg med for updates.

Jeg hadde litt krøll med bestillingen, men det ordnet seg fint. Pakken kom etter et par uker, pent pakket inn og lakkene solid sikret i masse bobleplast. Ingen var skadet, ingen lekasje. En håndkrevet takkebeskjed inkludert, og i tillegg til de to lakkene jeg bestilte, gikk jeg den nydelige Shift Happens, som enda ikke er tilgjengelig, men in the making!! YEY! Thanks for that, Pam! Jeg bestilte Stormy Skies og Cosmic Ocean.

Review of Cosmic Ocean and Shift Happens will be up in a few days!


Stormy Skies er en aldeles nydelig lakk. Jeg har aldri sett noe som ligner. Det er en nydelig gråblå creme med bittesmå partikler som skifter fra sølv til grønn. Totalt stunning. Fargen er kjølig, dus, rett magisk. Det er veldig spesielt med de små grønne stjernene som skinner gjennom den kalde gråblå lakken. Det kan være alle medisinene jeg går på, men jeg syns den er helt utsøkt. Klikk på bildene for å forstørre.


Konsistensen er god, passe tykk og lakken fordeler seg jevnt over neglene uten å klumpe. På bildene har jeg to strøk og da kan man skimte neglen vagt under lakken. Vent litt mellom strøkene, som vanlig med lakker med litt glitter i. Da jeg swatchet den på neglehjul, tørket den gritty, men med et strøk Seche Vite er den silky smooth. Penselen er stødig og god å jobbe med. Flasken har sort kork og på fronten av flasken har en liten bling, navnet på lakken er printet og limt på.




Jeg syns det er dritkult med hjemmelaget lakk, jeg elsker at folk mekker egne produkter og jeg støtter de med stor glede. Jeg er jo anarkist, må vite ;)

For å få tak i lakkene må du følge med på Pam's site, hun oppdaterer når lakker er i salg.
5ml bottle- $6.00
15ml bottle- $10.00

2 comments:

  1. Denne var rett og slett gørrlekker<3 nydelig farge til sommeren:))

    ReplyDelete
  2. Enig med du! Jeg skal gi deg en lyd når butikken hennes åpner, så kan jeg ordne en til deg om du vil :)

    ReplyDelete