Friday, August 21, 2020

A. H. C the real eye cream for face - a nice cream for hags with bags.

Postet denne på Insta og ble spurt om å blogge om den, so here it is:

Før du leser videre, denne inneholder snegleslim. Jau, slim fra snegler er alle the rave om dagen i skincare. De har sneglefarmer kun for skincare. Snegleslim beskytter hudceller og er anti-aging. Det sier de vel om alt, men denne funker for meg. 

 

Inneholder: 

Fermented collagen, NMF 15%, Goami extract, snail slime filtrate, ceramide complex, True Rose of Jericho extract,14 kinds of peptides (including 1 kind of overseas patent), 7 kinds of foreign patented ingredients, six kinds of Ecocert ingredients.

Eye cream er et av de siste stegene i skin care rutinen din, etter rensing, toner, essence og oils, kommer creams...jeg vet det er mye i starten men når du har fått kjøpt alle baseproduktene blir det enklere.

 

 

Slik jeg forstår det har denne kommet ut i ny innpakning siden jeg kjøpte min. Ser det er ulike innpakninger og det kan godt være det er oppgraderinger etc.

Jeg ble tipset av en kjent beauty guru ved navn Pony Syndrome som har eget sminkemerke og sees som en å stole på når det gjelder skincare. Jeg ble tipset om Pony via Edward Avila som er alles uncle på Youtube når det kommer til sminke og skincare. Anbefaler veldig, sarkastisk og vittig fyr. 

Såh anbefaler disse to produkter, kjøper jeg som regel. 

Anyways...

 

 

Produktet er drøyt så du trenger ikke mye, klem ut en liten ert på hånden, det varmer opp og gjør påføring bedre, tap, tap, tap med finger under øyet, husk området med kråketær. Ikke gni kremen inn, la den synke inn naturlig. Du vil kunne se forskjell om du prøver kun et øye først og venter noen sekunder, huden trekker seg litt sammen og blir less puffy. MEN: Du kan også bruke denne på dry spots, områder der du har fine rynker eller misfarging. Altså ikke kun som eyecream, litt som 2 for 1?


Anbefaler å bruke denne både om kvelden eller en stund før du skal sminke deg så huden får nok tid. En annen veldig viktig ting er at den ikke lukter sterkt, jeg har problemer med migrene og er supersensitiv for lukt, denne har en mild, frisk duft som er behagelig.


Den koster ca $17 og selges via Amazon her:

Den nye selges feks via Look Fantastic, koster 325 nok


That's all folks

No comments:

Post a Comment