Sunday, August 23, 2020

Stila - Huge extreme lash mascara waterproof

Kort post om en mascara jeg virkelig elsker, denne er forholdsvis ny men jeg har lett etter en mascara som ikke gjør at jeg ender opp som black metal panda før kl er 12:00. 

 

Jeg elsker børsten på denne, den dekker og krøller og er supersort i pigment. Og den er waterproof noe som er et must for meg, siden mine øyner er tørre og renner med en gang de får sminke på seg. Fryktelig frustrerende men such is life. Kul innpakning med plastdråper som gir illusjonen av at beholderen er våt. Jeg liker innpakning generelt, det er stas å bruke produkter man syns ser fine ut. 

 

 

Stila’s biggest, boldest, and blackest mascara is here in a waterproof formula! The HUGE Extreme Lash Mascara Waterproof Black delivers length, volume, curl, and intense black pigment that will keep going and going through heat, humidity, sweat, tears and being caught in the rain. The waterproof mascara uses a blend of soft waxes that keep lashes flexible, without the crunch and clump, and triple black pigments for a dramatic, inky intensity.

  • Suitable for sensitive eyes and wearers of contact lenses.

Jeg har sluttet å bruke mascara på bottom lashes fordi det passer bedre med hvordan øynene mine er nå, med litt rynker og tynge øyelokk. Heller flere lag på top lashes og tight ligning (kajal på våtlinjen og vippelinjen, kun oppe ikke nede) 


Denne koster 199 nok hos Beautybay. Anbefaler veldig.

No comments:

Post a Comment