Wednesday, August 12, 2020

Hvordan enkelt fikse highlighter, øyenskygge eller blush som har knust.

 Kort blogg om hvordan du veldig enkelt fikser highlighter som er knust, jeg fikser en billig highlight fra Makeup Revolution som jeg liker veldig godt. Ble skikkelig muggen da den ble fucked up.

Py på seg!


Du trenger: Tørkepapir, noe å blande i så velg whatever, håndsprit, noe å knuse og blande med. Jeg brulte samboers favotitt-spisepinne. Det får jeg nok høre mere om siden. Noe med litt vekt til å sette oppå når du er ferdig.

Greit.

Stakkels
 

 

Sprit! Ikke drikke da du dø-

.Knus forskitig produktet, helst vil du ha det helt oppløst som mel, hell derretter produktet i en bolle etc (jeg bruke metallfatet fra pai vi spiste i går) knus even more. 


Mos! Tilgi meg, Jimi for bruke av spisepinnen din.


 

Når alt er helt oppløst heller du på håndsprit litt og litt om gangen. Vi snakket 3-4 dråper, rør sammen, sjekk konsistens, hell på 3-4 dråper til. Det du vil ha en en paste som henger sammen,da har du nok fuktighet. 

 

Perfect paste.

 

Hell blandingen litt og litt tilbake i orginalinnpakningen, vær obs på svinn du vil ende opp med litt mindre produkt, such is life. Dytt forsiktig produktet ned i innpakningen, prøv å få ut luftbobler og tett sprekker, smuldrer det må du ta ut alt og tilsette mere håndsprit. 

 

Almost there! Back in the pan!
 

 

Når alt er klappet pent på plass legger du tørkepapir over og setter noe med litt vekt oppå der igjen. Så lar du det hele stå 1-2 døgn. Done. You did it!

 

Patting and patting makes Janne a happy girl.

 

I press!

Penger spart, du er dritsmart.

Takk for meg.

No comments:

Post a Comment