Sunday, August 23, 2020

Stila - Stay all day waterproof liquid eyeliner

 Kort post om verden beste eyeliner.

 Jeg har prøvd ørten eyeliners og ingen er som denne, som nevnt tidligere rrenner øynene mine og dermed renner eyeliner bort samma faen hva jeg har brukt. Måtte gi opp winged liner og cat eye noe som er min favoritt-look. Skikkelig dritt var det. Jeg tenkte at denne også ville være håpløs tross gode reviews men dennne sitter som faen!

 

 

A highly pigmented liquid eyeliner.

The perfect way to add definition to the eyes, Stay All Day Waterproof Liquid Eye Liner enables full creative control so that you can craft a multitude of bold looks effortlessly. Featuring a thin, marker-like tip, this essential eyeliner is water-resistant and easy to apply for a smooth, on-trend finish.

 

Endelig kan jeg ha winger eyeliner igjen, hurra hurra. Jeg spør fortsatt min kjære om eyelineren har rent bort når vi er ute, for her renner tårene som en foss men nei perfect liner til jeg tar den av om kvelden.

 

 

Anbefaler veldig denne til de av dere som har samme problem med rennende øyner, og som har tunge øyelokk, denne er virkellig løsningen. Kan skrive post om hvordan winged liner gjøres på hooded eyes om noen er hypp på det. 

Ikke mere å si egentlig, denne koster 168 nok hos Beautybay.

No comments:

Post a Comment