Sunday, August 16, 2020

Gems from my collection!

Det vil bli postet enkelte eldre paletter jeg elsker nesten utelukkende pga innpakningen kommende uke. Jeg har sjekket litt og desverre er flere av de out of stock, men via hjemmesidene kan du kjøpe lignende paletter som gir samme okkulte vibe. 

I mean, c'mon


Først ut controuring palette fra Lunatics cosmetics labs, dette kjøpte jeg way back jeg husker ikke når. Dette palettet står til utstilling hjemme, selvsagt. Det er utgått men de har lignende paletter og jeg drømmer en dag om å kjøpe det store contouring palette til $74.....a goth girls dream.

 

Da dette palettet kom ut hadde det nesten løs pigment i makeup pans med runde glass til å holde pigmentet på plass. Det innebærer at du må være ekstremt forsiktig når du bruker det fordi du får veldig mye produkt på kosten. Nydelige kalde farger til bleke piker. Nå mener  jeg de har en annen formula og presset pigment så det er ikke er problem lengre. Kvaliteten på pigmentene er outstanding, jeg burde bruke det oftere men det er så pent på hyllen sin og. 

 

Tema for paletten er selvsagt ouija board, noe alle med respekt for seg selv burde ha i hus. Innsiden har gamle helter Dracula, Frankenstein's monster, Bride of Frankenstein, wolf man, phantom of the opera, the invisible man, the mummy. (Jimi ble glad for å opplyse om at det Universals monstre...)


Elsker fargene


 

Ikke så praktisk den gang.

 

 

Lignende coffin shaped palettes koster $35, de har hjerteformet, Elvira-palette, Zombie defense palette, Relic palette....mye å velge mellom. Go get yours!

Vegan og cruelty free.

No comments:

Post a Comment