Monday, August 17, 2020

Blackcraft - Nightfiend

 Jeg klasker ut begge de to jeg har i en blogg siden disse også er palette/lipstick som er utgått. Poster kun pga innpakningen som er så stunning. Det ene er kisteformet eske med 4 lipsticks, det andre er en moth shaped eyeshadow palette. Begge disse står til utstilling og er kun til pynt. Jeg aner ikke hvor jeg kjøpte disse to, men ser på nett at de er utgitt av Hot Topic. Google gir deg masse flotte bilder av disse, og bedre swatches. Jeg poster ikke swatches da øyenskyggene er blitt rimelig tørre, Dette er kun vakker innpakning, nothing more. 

Poster ny sminke kommende uke, ting som dere kan lett få tak i. Jeg ville virkelig bare få viste frem det jeg anser som skatter. Mere energi til uken. Until then.


 
 


No comments:

Post a Comment