Wednesday, January 11, 2012

China Glaze - Love Marilyn.

Denne sinnsykt fine lakken er fra China Glaze Eye Candy 3-D Glitters Collection. 
3D-glitter ser jeg ikke helt hvor de vil med, men det skal sies at glitteret skapet litt dybde. Denne lakken har ikke samme type dybde i glitteret som feks Ruby Pumps, men det er ikke totalt flatt heller. Lakken består av rødt glitter og større sølvglitter i klar base som sammen skaper en sterk bling-effekt, samtidig som det ser ut som du har rød lakk med hvite polkadots på neglene. Mtp navnet, er dette virkelig en lakk verdig Marilyn Monroe. Klassisk. nydelig, vampy og spesiell. På bildene har jeg en rød baselakk, men denne dekker på 2 strøk uten baselakk. Jeg har ett strøk Seche Vite og det holder, jeg kan kjenne en svak tekstur, men med så mye glitter er jeg imponert over hvor smooth denne tørker. Jimi komplimenterte neglene mine, det er ikke uvanlig, men han er ikke fan av rød lakk. "Den har tekstur!" Word.

Jeg er meget så begeistret for denne, og den anbefales. Jeg er usikker på om jeg har bestilt min andre fav. fra denne kolleksjonen, det er Lorelei's Tiara. Den er nydelig på swatches.

China Glaze kjøpes via ørten sites som feks Nailsupplies Nailetc Beautyjoint Transdesign and more.



STUNNING!

No comments:

Post a Comment