Friday, January 13, 2012

Not a dupe. Essie As Gold As It Gets vs NYX Gilded glitter


Sett online at noen tenkte NYX Gilded Glitter var en dupe for Essie As Gold As It Gets.
Not so. De er veldig ulike på mange måter. Jeg syns begge er nydelige, men de er altså to helt ulike lakker. Det eneste som er likheter er at begge går i gull flakies og at de har en klar base.

Essie har jeg skrevet en review av før, og du kan lese den her.

NYX Gilded Glitter, en er en gull flakie i klar base, den har langt større flakies enn As Gold, den er langt billigere og inneholder mindre. Den er nydelig mind you.  Om du vil ha en gull flake top coat som dekker mindre og har større flakies, er Gilded Glitter noe for deg. Påføring er god, kosten er bra, lakken har fin konsistens.

As gold as it gets er luxus og topp kvalitet, NYX er en morsom lakk med fin effekt. Smakssak really. Why dont you just buy both ;)



V: Essie. H: NYX

V: Essie. H: NYX


NYX guilded Glitter koster: ca $2
Inneholder: 14 ml
Kan kjøpes hos feks Cherryculture
Essie As Gold As It Gets koster: ca $10
Inneholder: 15 ml
Kjøpes hos feks BeautyBay

5 comments:

  1. Kan du poste innlegg om concealerene dine?:D

    ReplyDelete
  2. Jeg brukder Erase Paste fra Benefit, du kan lese om den her

    http://svartebloggen.blogspot.com/2010/08/benefit-cover-up.html

    ReplyDelete
  3. ahh.. hvilken farge har du?

    ReplyDelete
  4. Jeg bruker Fair, du må velge den som passer din hudtone :)

    ReplyDelete
  5. Jeg bruker Mac Sculpt concealer i NW20, tror du fair er passe da..?

    ReplyDelete