Friday, January 20, 2012

Illamasqua

Illamasqua hadde Januarsalg, men jeg endte selvsagt opp med å kjøpe produkter som slettes ikke var på salg. Det er livsfarlig å ta turen innom siten til Illamasqua. Jeg ender alltid opp med å bruke mere penger enn planlagt. Men det er så jævlig verdt det. Hvor mange andre merker retter seg mot undergrunnsmiljøet? Dette er produkter som ikke er relatert til en konkret kolleksjon. Vedlagt kom også en prøve på deres nye parfyme ved navn Freak som jeg har siklet over siden den kom ut nettopp. Damn. Den dufter okkulte ritualer og all things evil. Ikke rar med tanke på hva den inneholder. Hallo! Datura!  Jeg dyrker Datura om sommeren.




TOP NOTES
Black Davana, Opium Flower and Belladonna bewitch the senses into uncontrollable lust and passion.
HEART NOTES
Poison Hemlock, Datura and Queen of the Night blossom, caress and kiss.
BASE NOTES
Aromas of Frankincense, Oud and Myrrh, addictively mesmerises and captures the senses.




 Produktene som kom i posten denne gang er en stunning cream blush med navn Seduce, en lebestift ved navn Diablo og et contour blush ved navn Disobey. Jeg elsker innpakningen til Illamasqua. Disse glossy sorte asymetriske eskene er stunning. Lebestiften er et nytt bekjentskap for meg, og innpakningen her er wicked. Sleek, glossy sort med logo og den utsøkte fonten.





Diablo er en mørk, plummerfarget lebestift, som glir på som en drøm. Min erfaring med denne type farge er at man ofte får en tint av rødt i ytterkantene på leppene. Ikke med denne. Den dype, svulstige fargen dekker og føles silkemyk. Perfect. Disse lebestiftene kommer i et stort antall farger, fra sort, til blå, til grå, til alle toner innen rødt, rosa, brunt og orange. Noe for absolutt alle. 

Seduce er en silkemyk cream blush som glir på virkelig fantastisk bra. Jeg bruker pekefinger og påfører lett till prodkt langs kinnben, og blandet det inn med stiplingbrush. Du kan bygge denne opp om du ønsker mere fargeintensitet. Den gir en frekk, varm flush. Som om du nettopp har vært slem jente. Den føles ikke klissete eog kaker seg ikke. Den smelter inn med foundation og varer til lang på dag. Har brukt denne siden jeg fikk den i posten. En virkelig favoritt.

Dråpene forsvinner når du åpner produktet.

Til sist Disobey. Det er vanskelig for bleke piker å finne en contourfarge som ikke er orange. Denne pudder-blush'en er den pefekte twillingen til Hollow somm er en cream pigment. Den bruker jeg som contour om vinteren. Disobey kan fint brukes over Hollow for mere dybde, og vil være perfekt om sommeren da jeg holder med til pudderprodukter eller tinted foundations. Dette produktet er mindre fast i konsistensen enn andre pudder jeg har, så være varsom med kosten. Ellers vil for mye produkt bli sløst bort. Less is more. Brukes langs kinnben, tinning, neserot, under haken.


Diablo, Seduce og Disobey

Med Illamasqua får du ikke bare utsøkt kvalitet, du får mye produkt for prisen, du får en hel pakke, en opplevelse. det er noe mystisk og spennende med disse produktene, de tiltaler meg på et astralplan. I guess you have to be goth to get it.

Diablo koster: £15.50
Inneholder: 4 g
Disobey koster: £16.50
Inneholder: 4 g
Seduce koster: £16,50
Inneholder: 4.5 g

Kjøpes via http://www.illamasqua.com/

7 comments:

  1. Kunne du ikke lagd et gigantisk sminkeinnlegg der du tar sånn; Foundation: blabalblabal bronzer: blablablalba osvosv på sånn dagssminke?:D

    ReplyDelete
  2. Say what? Hvordan jeg bruker de ulike produktene mener du? :)

    ReplyDelete
  3. Nei sånn, hvilke\hvilken blush og bronzer og alt mulig du bruker!

    ReplyDelete
  4. Everyday favorites..?

    ReplyDelete
  5. Du er GUD. Kjøper ingenting du ikke liker!

    ReplyDelete