Thursday, January 26, 2012

Fingerpaints Flakies!!! I haz them!

Guess what, bitches!?
Min fav polish-pushed i statene satte himmel og jord i bevegelse for å skaffe meg de mest amazing flakies ever. Herregud. Besvime! Thank you so much Karen, you are amazing!!
Ohmanohmanohman!!

Flakies you say? Om du er ny i lakkverden har du noe å lære. Jeg har flere flakies fra før, inkludert the holy grail Hidden Treasure by Sally Hansen (Also thanks to Karen!) Flakies er tynne flak i en geleaktig base som veksler mellom ulike fageskalaer. Den vanligste typen er grøn, orange, rød, gull eller blått mot grønt. Det som er kick ass med Fingerpaints sine flakies er at de er billigere, det er 5 typer i kolleksjonen, og de 5 inneholder alle flakies som finner fra før, samt en nydelig mix av alt i en flaske. (For de som kjenner til Picture Polish sin Festival, er dette samme prinsippet.) Siden jeg hadde dupes av 3 av de 2 lakkene i kolleksjonen har jeg Twisted og Asylum (times 2) og jeg er over the moon begeistret!  (Har tidligere blogget om Nfu Oh sine flakies her)


The down side med disse er at de kun selges i butikk, og at de er utsolgt stort sett over alt. So poo on you. Neida. Joda. 

Asylum er rød og blå flakies som skifter mot orange, lilla, grønt, og gult. Den nydelige koboltblå fargen er en fantastisk kontrast mot den varme røde. Denne har flakies i mindre størrelse og den gir et diskret resultat, dekker mindre enn normal flakies og det elsker jeg. Kan bygges opp på 2-3 strøk. Ligner ingenting jeg har. Edelsten.




Next up: Twisted. Denne er så stunning at ord blir fattige. Alle farger du kan forestille deg er i denne flasken, det er en mix av de 5 flakies i en flaske. Denne har større flak og dekker mere enn Asylum.  Skal jeg anbefale en, er det denne. (Får du ikke tak i denne kan Picture Polish Festival være en løsning) Dette er min fav flakie nå. Jeg er veldig lei den standard grønn,/rød-blå/grønn. Dette er noe helt nytt, noe veldig spennende og en must have for samlere. 
Swatchet over sort base, 1 strøk flakies.

Nail p0rn!!






Konsistensen er som vanlig en semitykk, gelelignende klar base. Jeg bruker Seche Vite top coat, så jeg kan ikke si noe om tørketiden, men flakies bruker lengere tid på å tørke enn vanlig lakk. Flakene fordeler seg perfekt, dekker akkurat nok, kan bygges opp uten problem. Jeg har ingenting å si på disse, de er perfekte. Og faktisk mine første fingerpaints, så det er jaggu ikke dumt! (neglenerd)
Hello! :O

Kick ass!

Over lysgrå? Hell yes!

*swooon*

Look at ze pretty kolors!


Får du tak i disse, kjøp. Er du en samler som meg, sett himmel og jord i bevegelse. This is a must have. From my dead, cold hands!
Kjøpes via feks Sally's Beauty, koster $5

No comments:

Post a Comment