Monday, January 30, 2012

Essie Spring 2012


Jeg har ikke så mange cremes i samlingen min, og iallefall ikke mange lakker som går mot pastell. Etter å ha sett Scrangie sine swatches, ble jeg alikevel begeistret for denne kolleksjonen. Selv om fargene er veldig ulike det jeg vanligvis går for, har de en skitten tone som gjør de spennende.

  Litt om lakkene:

Favoritten er uten tvil Ole Caliente, en fargesterk korallfarget creme, virkelig in your face. Denne trenger 2 strøk for å dekke. Denne vil være stunning på mørk hus eller veldig blek hud. Orange, it's obvious er en sterk orange, med en skitten tone i seg som hindrer den å være neon. Denne fargen vil være stunning på hud med oliventone, ikke pen om du har gultoner i huden.
Next up er To buy or not to buy,  en pastell lilla med bittesmå holografiske glitterkorn (?) som skifter mellom blått og grønt. Jeg så ikke dette subtile glitteret før jeg tok av lakken. Jeg så nærmere på flasken, og en helt ordinær lakk ble plutselig mere spennende. Pen til bleke piker, eller mørk hud. Ikke så flatterende til hudtoner mot gult.
A crewed interest er en nude, pastell peach. Usikker på om denne kler min bleke hud, denne er uten tvil penest på piker med mørk hud. Styr unna om du har gule undertoner. Jeg syns denne er pen, den er ikke unik men den har denne dusty viben jeg digger. Navigate her er en skitten, pastell mintfarget lakk. Denne syns jeg er kul. En ren creme som vil passe alle hudtoner. Ser helt klart denne med en sort fransk mani. Jeg har ikke Tour de finance da jeg har dupes så det rekker fra før.

Ole Caliente

Ser orange ut, men er altså rød.

Orange, it's obvious.



Umulig å ta bilde av glitteret, men det er holo.  



Som nevnt ikke en unik kolleksjon, men litt out of the box med tanke på at det er Essie. De bruker som regel nedtonede farger, dette er litt vovet av Essie, og det liker jeg.

Sidenote:Jeg fikk Armed and Ready i posten også i dag, det er en lakk fra Essie Spring 2012 Go Overboard Collection trio som jeg har venter på i en evighet skulle komme online. Det kommer en egen blogg om denne. STUNNIG!!

Essie koster $8 ved transdesign ($4 ved checkout når du registrerer deg)

2 comments:

  1. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
    now each time a comment is added I get three e-mails with
    the same comment. Is there any way you can remove me from that service?
    Thank you!

    My site: buyfollowers365.co.uk

    ReplyDelete
  2. What's up, I would like to subscribe for this blog to obtain most recent updates, therefore where can i do it please help.

    Have a look at my homepage Buy Twitter Followers

    ReplyDelete