Saturday, January 14, 2012

Opi - I Lily love you - Nice Stems Collection summer 2011

En kolleksjon jeg ikke ble fasinert av fordi den var, vel rosa. Men Lily I love you merket jeg meg ved, og den har lagt og murret i bakhodet siden kollekasjonen kom ut. Og etter å ha sett ørten swatches, måtte jeg bare ha den. Og den er utrolig nok mye finere enn jeg hadde forestilt meg. Dette er mylar flak i ulike størrelser, hexflak, glitter i ulike fasonger...det er rett og slett et fåkkings disco party in a bottle! :D Alt dette er omgitt av en transparent rosa rosa base. Denne lakken er en top coat som forandrer alle lakker til noe helt ut av en annen verden. Dette er bling på LSD. Du vil trenge et generøst lag med Seche Vite da alt dette lager en litt gritty overflate. Lily, I adore you! Marry me! Bildene viser ikke hvor vakker denne er. Må oppleves.
Kan kjøpes via flere sites som feks Beautybay
Koster 90 nok
Inneholder: 15 ml.


Moving on to nail p0rn:
Look at all that!

Close up. *faints*

Den er spesielt nydelig over en sterk rosa.


Grå lakk blir veldig interessant.

No comments:

Post a Comment