Tuesday, January 17, 2012

Electropop!

Gudene skal vite merker kommer ut med de mest idiotiske navn på kolleksjonene sine, men dette er iallefall kult. Electropop Spring 2012 fra China Glaze består av masse sterke farger og en re-lansering av Techno som kom for noen år siden. Jeg bestilte den ikke den gang, så jeg måtte ha den nå. Det var kun Techno og 2 andre lakker fra denne kolleksjonen jeg kicket på og det er Gothic Lolita (hello!) og Fuchsia Fanatic. Electropop. Love it.


Fuchsia Fanatic er en fargesterk rød/rosa creme med et hint av jelly-effekt, trenger 2 strøk om du liker ett litt transparent resultat, trenger 3 strøk for å dekke. Jeg har 2 strøk på bildene, liker den effekten. Vet ikke hva det er men jeg tenker på sorbet når jeg ser den på. Den er så mektig og mettet i farge. Eller moste bringebær! Den er mørk, men samtidig lys, if that makes any sense. Man kan aldri få nok cremes i en samling og dette er en unik farge. Elsker den. Konsistensen er litt rennende, så ikke ha for mye på kosten. Sorry for tørre neglebånd, glemte å smøre før bilder. Den er sterkere i farge RL.


Add caption


Next up er Gothic Lolita. Selvsagt elsker vi navnet ;) Jeg så swatches av denne og syns den så spesiell ut. På bildene så jeg tydelig det blå shimmeret som ligger så fint i den dusty lilla lakken. Men jeg ser ikke dette så tydelig in real life. Jeg kan tenke meg det vil vises bedre i sollys. Innendørs ser den ut som en dusty creme. Nærbilde av flasken viser svakt det blå shimmeret. Jeg kan tenke meg dette en av disse lakkene som vokser på en, som en plate du ikke liker første gang men etter en stund blir du meget begeistret. Slike lakker som denne bruker å vise seg fra ulike sider. Det liker jeg, det er spennende. Gleder meg til å se den i solen.
Goth!
Her ser du vagt blått shimmer.




Techno!
I know right? how kool is that! Jeg elsker glitter. Jeg har en billion glitterlakker, og for en n00b vil det nok være uforståelig hva man skal med så mange. De er alle totalt ulike og skaper helt unike effekter. Techno består av sølv og holografisk hexglitter i en klar base. Som glitterlakker flest, er den tykk i konsistens. Bruk lite på kosten, ellers ender du opp med å dekke for mye. Med mindre det er din intensjon.  Det ser ut som om noen har kastet opp en billion snøkrystaller over neglene dine. That's what I am talking about! So pretty!!  And we love techno. Old school!






En liten advarsel: Bruker du denne kan du komme i fare for å utsette deg for en bilulykke eller få rare blikk på trikken fordi du vil sitte å stirre på neglene dine mens slevet renner." Ohhh glitter. Glitter goooood!"

Nok crazy talk.

China Glaze kjøpes via ørten sites som feks Nailsupplies Nailetc Beautyjoint Transdesign and more.

2 comments:

  1. Har techno og nova.. yummi! De er nydelige :D Likte de to andre lakkene du viste frem her også :D Pretty!

    ReplyDelete
  2. Takker! Jeg har Nova oxo. It kicks!

    ReplyDelete