Friday, January 27, 2012

Essie Brazilliant


Essie Brazilliant Collection kom ut i fjor sommer, og jeg plukket opp Brazilliant nylig. Har lest om og sett masse bilder av denne, men det har alltid være andrfe lakker som måtte prioriteres. Skulle kjøpe Armed and Ready via en selger på Ebay, men han var utsolgt og da var det perfect timing å velge Brazilliant fra listen hans. Jeg er glad jeg kjøpte den, den er tres nice.

Brazilliant er en fargesterk orange creme med subtilt rosa shimmer. Ser noen beskriver det som hvitt, men det er rosa. Det vises ikke så godt på neglene, i flasken ser du det tydelig. Nettopp dette rosa shimmeret gjør den unik. Den er helt klart en sterk orange, men den har en fin skyggekvalitet som demper den. Lakken har mere corall i seg enn bildene viser. Kvaliteten på lakken er helt ok. Konsistensen er litt flytende så bruk heller minde på kosten. Denne trengte 3 strøk for å få en jevn og pen overflate. Bruker du for tykke lag vil den ikke legge seg flatt. Jeg digger denne fargen, og har skitne tanker om alle perverse ting jeg kan gjøre med den.
It's pink.

Denne fargen mener jeg passer best til de med mørk hudtone eller veldig lys hudtone.

Essie kjøpes via et utall sites og på enkelte butikker. I butikk må du ut med over lappen, via feks Nailsupplies.com er den listed til $8, men kommer opp som $4 ved checkout. Sweet.

Nail p0rn:


Her ser du det subtile rosa shimmeret.

No comments:

Post a Comment