Tuesday, January 31, 2012

Essie - Armed and Ready


Oh man.....denne lakken har jeg ventet på så lenge. Det var noen amazing swatches som preview på nett, og jeg var ekstatisk da den endelig ble tilgjengelig. I flasken ser denne aldeles stunning ut. På neglene....en stor skuffelse.

Armed and Ready er en mørk stålgrå lakk, med blått i seg, og et nydelig kobberskimmer. Problemet er at på neglene vises ikke dette shimmeret at all. Jeg prøvde å ta bilder av neglene i ørten vinkler, men klarte bare fange et svakt hint av shimmer. Det er så totalt skuff. Hadde lakken vært like stunning som den ser ut i flaske, hadde det nok vært en av mine top ti lakker ever.


Utover det skuffende resulater, er konsisensen perfekt som den stort sett er med Essie. Denne dekker svært godt, nesten helt på ett strøk. Brukte to på bildene.

Faen heller, jeg er så skuffet. Møkk og drit,dette skulle lissom være den perfekte lakken jeg har ønsket meg så lenge. Makan. Shame on you, Essie for being a polish tease.


1 comment: