Sunday, January 15, 2012

Nails Inc Bloomsbury Square 3D Glitter

Nails Inc Bloomsbury Square 3D Glitter er en nydelig glitterlakk. Den består av knall lilla glitter og større rundre rødt glitter. Fantastisk kul kontrast! Jeg vet Wet'n.wild har en dupe, men den har jeg bare sett swatches av, den er billigere men ikke lett å få tak i. Konsistensen er som normal ved glitterlakk, men ikke for tykk. Vent litt mellom strøkene. Trenger 2-3 strøk for å dekke. tørker halvt matt og har en underlig tekstur i overflate. Jeg brukte et strøk baselakk for å ikke bruke for mye lakk, og 2 lag Seche Vite top coat. Kan fortsatt kjenne litt tekstur. Den ser kul ut uten top coat, men jeg liker den best glossy and sleek. Fått komplimenter for denne, den er skikkelig in your face bright, og gnistrer i lyset. En unik og morsom lakk.

Inneholder: 10 ml

Koster: Ca 90 nok

Kjøpes via feks Beautybay



Mye sterkere lilla in real life, vanskelig å fange på foto.


2 comments:

  1. Jeg har og den, er kjempe fin!
    Men jeg skjønner ikke forskjellen på 3D glitter og glitter..

    ReplyDelete
  2. Nei det kan du si :) Det er nok litt gimmick det der ;) Det er noe enkelte merker bruker som betegnelse på glitterlakker med tekstur, som skaper en dybde i overflaten. Men det er nok mest promo og lite real life.

    ReplyDelete