Saturday, January 21, 2012

China Glaze - Snow Globe

Snow Globe ble relansert i "Let it snow" kolleksjonen i 2011, og ikke vet jeg hvorfor jeg ikke bestilte den da. Noen lakker må vokse på meg. Jeg er meget fornøyd med at jeg bestemte meg, og det er fordi denne er totalt ulik alle andre glitterlakker jeg har. Personlig mener jeg at denne gjør seg best over lyse lakker, min favoritt er hvit og grå. Det gir en underlig effekt som kan minne om når sollyset trekket snø. Over mørkere lakker syns jeg den blir fort litt kitch. I flasken er glitteret så pent at jeg får helt åndenød. Jeg har litt problemer med å forklare glitteret for det skiller seg veldig ut. Det er en klar base med rundt glitter og hexagonglitter som er, i mangel av et bedre ord, pastellfarget. Very nice indeed. Det fine med slike glitterlakker er at når man er lei en mani, kan kan sprite den opp med et strøk bling.

Snow Globe koster ca $3

Nail p0rn:






2 comments:

  1. Den ser så fin ut! Måtte ha denne i samlingen min eg også.. håper på å få testet den ut i løpet av uken :)

    ReplyDelete
  2. Yey! Gi meg et pip om du klarer å forklare glitteret på en god måte. It's so kool!

    ReplyDelete